آموزش لیس زدم آلت تناسلی زن
نوشته شده توسط : علی

★مقدمات: شستشوی آلت - داشتن و یا نداشتن مو بر روی لبهای آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود - پوشیدن یک #شورت #جذاب و #تحریک کننده - استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت.
★حالات بدن زن: ۱. به پشت خوابيده و پاها کمی باز ۲. به پشت خوابيده و پاها به سينه چسبيده ۳. حالت ۴ دست و پا (داگی) با بالا گرفتن #باسن طوری که آلت تناسلی از پشت بيرون بزند ۴. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گيرد (شصت و نه انگليسی) ۵. زن یا بر روی صندلی و یا لبه تخت می نشیند با پاهای باز و به پشت تکیه داده ۶. سر پا و خم شده با دست بر روی صندلی یا تخت روش. ★لیسیدن آلت زن: پيش از ليسيدن کمی با #سينه ها ور برويد زيرا در افزايش ترشح آلت موثر است - می توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمی از روی شورت با دست #ماساژ داده و يا ليسيد - شورت را سعی کنید با دندان درآورید - نگاه های هوس آلود به آلت زن تحريک کننده است - از لبهای بيرونی آلت شروع کنيد به ليسيدن - به عکس العملهای زن توجه کنید تا نقاط حساس تر را شناسائی نمائید - لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خیس شد با انگشت آنها را از هم باز کنید - برآمدگی #چوچوله (#کلیتوریس ) را با نوک زبان قلقلک دهید - حال زبان را سیخ کرده و به داخل آلت فرو کنید (تکرار کنید) - از داخل با زبان سقف آلت را تحریک کنید - زبان را در داخل آلت بچرخانید - به نرمی و با لبهای خود آلت زن را بگزید - بینی را به چوچوله بمالید
★وظایف زن: #آخ آخ کردن - نفس نفس زدن - #جملات تحریک آمیز گفتن - درخواست برای تکرار کار لیسیدن - بالا آوردن باسن - کشیدن موهای مرد - فشار دادن سر مرد به آلت خود - قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت های روبه رو!





:: بازدید از این مطلب : 1390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: